בהזמנת הנשיא ביידן: הרצוג ימריא לארה"ב

איתי גדסי No Comments on בהזמנת הנשיא ביידן: הרצוג ימריא לארה"ב

הרצוג: "בפגישותיי המתוכננות אני מתכוון לדון בהתפתחויות החשובות באזורנו, החל מהסכמי אברהם, הסכם הגז עם לבנון והשאיפה לצרף עוד מדינות וגורמים למעגל השלום האזורי, וכמובן דגש על האיום האיראני אשר מערער את היציבות בעולם כולו"

צילום: חיים צח/ לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג ימריא הלילה (שני) לביקור רשמי בארצות הברית, בהזמנת נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

במסגרת הביקור, עתיד נשיא המדינה לקיים פגישה עם נשיא ארה"ב בבית הלבן, וכן פגישות מדיניות עם בכירי הממשל, הסנאט ובית הנבחרים, ועם הנהגת הקהילות היהודית.

טרם המראתו אמר הנשיא: "אני יוצא לביקור מדיני בארצות הברית, בהזמנת ידידי הנשיא ג'ו ביידן, שאותו שמחתי מאוד לארח בביקורו בישראל לפני מספר חודשים. ארצות הברית כידוע היא בעלת הברית הגדולה ביותר שלנו, והשותפות האסטרטגית בינינו היא ארוכת שנים ולא ניתנת לערעור.

צילום: אבי קנר, סאונד: אורי בוזגלו

video
play-sharp-fill

"בפגישותיי המתוכננות עם נשיא ארצות הברית, עם בכירי הממשל, הסנאט והקונגרס, ומעצבי דעת קהל, אני מתכוון לדון בהתפתחויות החשובות באזורנו, החל מהסכמי אברהם, הסכם הגז עם לבנון והשאיפה לצרף עוד מדינות וגורמים למעגל השלום האזורי, וכמובן דגש על האיום האיראני אשר מערער את היציבות לא רק במזרח התיכון אלא בעולם כולו – ומחייב עמידה נחושה ומאוחדת כנגדו.

"כמו כן נדון בנושאים נוספים, ובהם משבר האקלים שמאיים על האנושות כולה, וכן בהזדמנויות כלכליות ומדיניות, שהשותפות הישראלית-אמריקאית מביאה איתה. ביקורי כידוע מתקיים בעיצומן של מערכות בחירות – בישראל ובארצות הברית, והוא מהווה הזדמנות לשוב ולהדגיש שהידידות והשותפות האיתנה בין המדינות, נמצאת מעל לכל מחלוקת פוליטית, ומעל לכל מחנה פוליטי או מפלגתי.

"ובנוסף, כפי שאני מקיים בכל ביקור מדיני, אפגש עם ראשי הקהילות היהודיות בצפון אמריקה – התפוצה הגדולה ביותר של עמנו, כחלק מחיזוק והידוק הגשרים והקשרים בינינו ובין תפוצות העם היהודי באשר הן".



0 תגובות